dinsdag 10 april 2012

Ontvangst Harley jas van Simone Bokma...

Afgelopen maandag ben ik op de motor gestapt naar Amsterdam voor een bezoekje aan de Motorvrouw 2010. Niemand minder dan Simone Bokma. Zij is HD dealer en in haar prachtige pand heeft dan ook de bekendmaking plaatsgevonden van de Motorvrouw 2012. Dat was een hele happening!
Samen met de bedrijfshond Tippie werd ik warm onthaald.
Tippie had zoals je kunt zien alleen maar aandacht voor de tafel die hoog boven haar uitsteeg.
Brabantse cake was een regelrechte lokker!
Voor de fotografe absoluut GEEN aandacht.....

Simone had me gebeld dat de speciaal voor mij bestelde Harley jas binnen was gekomen en dat ik hem mocht komen ophalen. Hij was me aangeboden tijdens bekendmaking van de verkiezing.

En de jas is MOOOOOI !!!!
Natuurlijk moest ik op een "vette" Road King poseren. Hoe staat het me? wel wennen ipv mijn Midnight black, maar een heerlijke zit!

Voordat de foto gemaakt was hebben we eerst nog even wat gekheid staan te maken waardoor degene die het fototoestel bediende wel heeeeel veeeeel geduld moest opbrengen voor ons.






Uiteindelijk alle gekheid op een stokje en een leuk plaatje kunnen schieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten