maandag 23 januari 2012

...........Vandaag weer voor het eerst aan het werk met een vroege dienst.
Nou ik kreeg me toch een onthaal.
Omdat ik na mijn kaak operatie meteen een week op vakantie ben gegaan had ik nog geen enkele collega gesproken of gezien.
Zoals ik het hier hoor heeft de hele dienst op me gestemd inclusief familie, vrienden en bekenden.
Moest ik vandaag op het politieburo zijn......hang ik daar ook in de lift, restaurant, meldkamer etc....op een poster. Alle aanwezige agenten riepen al van ver dat ze op me gestemd hadden.,
Vervolgens ook vele brandweer collega's tegengekomen die nog gaan stemmen. Al was het maar om me die reis naar Amerika te gunnen zodat ik dan in ieder geval een aantal dagen niet onder hun slaapkamerramen sta te kleppen op de binnenplaats smorgens vroeg......haha
Onze diensten beginnen om 7.00 uur en die van hen eindigt om 8.00 uur.....dus ik maak ze vaak wakker met mijn geklets!
Jongens doe je best zou ik zeggen!

Door deze verkiezing had ik bijna geen tijd vandaag mijn spoedritten te rijden, werd in ieder ziekenhuis zowat aangesproken over de nominatie, maar gelukkig hebben we de mensheid toch van dienst kunnen zijn.
De verkiezing blijkt dus echt wel te leven onder de mensen. Ook in de ziekenhuizen rijden veel collega's motor met net zo veel plezier als ik en heb vandaag ook al weer wat meiden van de IC gesproken die dat ook helemaal zien zitten het te gaan doen.
Dus Titel of niet......ik ga gewoon door met wat ik altijd al deed.....lekker enthousiast vertellen over de leukste hobby van de wereld!
Kortom, stem op een van ons vijven en als je kiest voor mij dan is mijn dank kilometers!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten