donderdag 26 januari 2012

tas ingepakt........

Vanavond kan ik alleen maar heel kort zeggen.......
De tas is ingepakt....
Poe poe, wat een gewicht......
mijn humeur is in opperste stemming......
Wat ben ik toch een bofkont denk ik telkens maar.........
en dat ik er ontzettend van ga genieten......
en dat ik weer heelhuids wil terugkeren.......
er staan per  slot weer 7 vakanties op de rol met mijn midnight black FJR 1300.........
oftewel zoals ik altijd pleeg te zeggen " in het verschiet"
Lieve mensen, wat zal het leuk zijn de andere meiden te ontmoeten.......
We gaan er wat van maken........

Oh ja.....stemmen op een van ons kan  dit weekend ook hoor!
Ook al zijn we in Spanje.........
Kies je voor mij - dan bij deze mijn hartelijke dank.......
Kies je voor een van de anderen - ook zij gun ik het van harte!

www.motorbeursutrecht.nl/motorvrouw

1 opmerking:

  1. Hey Corine,
    Proficiat met de nominatie voor motorvrouw van het jaar 2012! Uiteraard meteen op je gestemd! Van Mickey vanmiddag een poster meegekregen om op de rijschool op te hangen. Uiteraard ook direct gedaan (Erik Eisma Rijschool in Nederweert waar ik sinds 1 januari werk).
    Veel plezier in Spanje en hopen dat je wint!!!
    Groeten, Ron

    BeantwoordenVerwijderen