dinsdag 24 januari 2012

Spanje...here we come!

Na een ellelange dag werken vandaag eindelijk thuis!
En jawel weer mail van de organisatie over de laatste puntjes mbt Spanje..........
Ontvangst op Rotterdam Airport.....max 20 kilo meenemen....(hoe gaan we dat in uberhaupt redden????) vertrektijden, programma in Spanje zelf en de juryleden die ons gaan begeleiden:

- Bach Lamboo, instructeur
- Ben de Jongh, perschef van Motorbeurs
- Marcel Frost, Telegraaf
- Arie Blokland, Motor en Moto73
- Eric Molenaar, HDC Media
- Cecile van Hattem, projectmanager Motorbeurs

We gaan rijden op de Suzuki GSXR 600 en Yamaha R6

Van verschillende kanten komt de vraag wat we allemaal moeten gaan doen.
Nou alvast een tipje van de sluier is uitgelegd in de mail.
Hoe de rij kwaliteiten worden opgepikt die dag waarbij we ons daarover geen zorgen hoeven te maken, het gaat er veel meer om hoe je het beleeft en hoe je het overbrengt. Daarnaast krijgen we ook een aantal vragen voorgelegd.
Ik kan alleen maar zeggen: IK HEB ER ZIN IN!!!!!

http://www.radioveronica.nl/
Vervolgens weten we dat vanaf 6 februari iedere morgen tussen 7.00 en 8.00 uur 's morgens, een van ons uitgenodigd is bij radio Veronica...
Info hierover volgt nog, dus blijf onze blogs lezen!
Ik mag daarmee het spits afbijten. De rest van de week heb ik vroege dienst dus hoop ik dat ik dan naar de andere meiden kan luisteren tussen de (spoed) ritten door.



Stemmen kunnen nog steeds worden uitgebracht t/m 10 februari aanstaande!!!!!
En dan wordt op 13 februari de Motorvrouw van het Jaar bekend gemaakt. 
Dit zal gaan gebeuren bij Simone Bokma, winnares van de Motorrvouw van het Jaar 2010!
Da's toch gaaf om die ook te ontmoeten.
Ik hoop dat de Motorvrouw van vorig jaar, Karin van Dongen er ook bij kan zijn.......
Drie op een rij dan.....

wordt vervolgd........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten