vrijdag 20 januari 2012

Vanavond tijdens het volgen van de Voice weer wat foto's zitten bekijken van afgelopen vakantie in de Dolomieten en Zuid Frankrijk en en en en en.......
Die wil ik graag delen met jullie......
Motorrijden geeft zo'n gevoel van vrijheid.....de foto's spreken volgens mij boekdelen.
En ja.....ook het maken van foto's kan dus makkelijk als je met de motor op vakantie gaat.
Ik heb altijd mijn Canon bij me....

Passo di Giau
 Lago di Splugen
 Splugen
Passo d' Umbrail
 Val Gardena
  Col d' Isola
 Mijn "oude" helm met Contour camera
Bij de radiotelescoop in Ettelbruck, Eifel


2 opmerkingen:

  1. Gave foto's Corine! Jij hebt wel wat bijzonder mooie motor momenten gehad he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Sienna!
    Jammer genoeg is het blog maar opgebouwd uit 1 pagina......
    Je moet eens weten wat voor materiaal ik nog allemaal heb zitten wat schitterend is om te zien......
    Ik hoorde net van de meiden van Motomoda dat je daar gister nog contact had gehad. Hoe gaat het met je nieuwe pak???

    BeantwoordenVerwijderen