zondag 19 februari 2012

Een Motorvrouw die de motor thuis laat........

Ik weet het...het zal wel weer stof doen opwaaien van deze of gene......

Nee, ik ga morgen echt niet met de motor naar Hilversum voor de uitzending van KoffieMAX en daarna naar Amsterdam voor de bekendmaking van de verkiezing.
En waarom dan niet zul je je afvragen?

Wel hierom niet:
Vanmiddag begon het hier al met een erg dreigende lucht voordat ik naar mijn werk ging.
Gedurende de rest van de dag heeft het telkens gehageld en zijn er buien met natte sneeuw voorbij getrokken.

Gewoon op 4 wielen met een auto en toch gaat het soms fout. Men raakt in de slip......
Vandaag dus ook diverse ongevallen waarbij zelfs auto's van de weg raken door een onverwacht glad stuk op de weg.
De weg is nu kletsnat en de nacht zal vorst brengen.
Dit heb ik net al ondervonden toen ik naar huis mocht en alle nattigheid al stevig aangevroren was op mijn autoruit....grr...nog krabben ook.....

Ik voel me niet verplicht om uit te leggen waarom ik niet met de motor de " speciale dag"  van de Verkiezing Motorvrouw 2012 ga bezoeken.
Nee, ik wil gewoonweg iedere motorrijder meegeven dat je eigen beslissing iets te doen OF niet te doen, ten alle tijde de BESTE beslissing is.
Je hebt er dan over nagedacht en een bewuste keuze gemaakt.
Goed beschouwd hebben we een perfecte winter deze winter.....

Een korte periode sneeuw en vorst en met enige zekerheid mogen we toch wel aannemen dat halverwege maart het leed wel geleden is.
Wat zijn nou 2 a 3 maanden op een periode van een jaar?
Niks toch......25 maart staat mijn eerste toertocht alweer op de kalender met de FJR Club Nederland en voor een speciale ladiesday is 1 april al gereserveerd met het motto:
DOE EENS GEK EN STAP OP DE MOTOR!

Deze rit gaat gereden worden vanuit de winkel van de meiden van Motomoda te Eindhoven en we houden daarover iedereen op de hoogte via facebook  Facebook Motomoda en de website van de winkel.
www.motomoda.nl
Dus blijf kijken!

En trouwens...Ik haal morgen Carolijn lekker op zodat we in de auto op weg naar het hele spektakel lekker bij kunnen kleppen........

En ja, op verzoek van Cecile komen we wel in het leer......hahahah

4 opmerkingen:

  1. He nichtje, van harte gefeliciteerd met je "overwinning".
    Dan is t nu toch uitgekomen waar je zo op gehoopt had en America she is comming!!!!
    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff ben er eigenlijk best wel trots op dat ik dit jaar met de Motorvrouw 2012 mee mag rijden in Frankrijk.

    gr Charl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Corrine
    Van harte gefeliciteerd met het winnen van de verkiezing,ook ik had op je gestemd,vind t keigaaf dat een dame van (bijna) mijn leeftijd gewonnen heeft. Ben 58 en rijd een Yamaha FZ1, blijf je zeker volgen,succes!!!! Vriendelijke groet
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor! Wellicht dat je nog een keer tijd hebt voor een gesprekje?

    Grt. Hubert Mol

    BeantwoordenVerwijderen