maandag 13 februari 2012

Hoe krijg je mij still?

Ja je leest het goed....still met 2 maal een "L".
Is namelijk een ontzettend gaaf nummer wat ik grijs draai.
http://youtu.be/fgCOUO-s8nY

Maar waarom ben ik dan stil?
Nou hierom................een gedicht van een zeer gewaardeerd fries FJR Clublid......

Met dank aan M@rtin en Nop die brachten mij (Harmen Duursma) op het idee

 It giet oan !!!

Black and white
black een godin en white een geweldige vrouw
zo staat ze wel eens op onze site
waar ik en vele anderen van hou


ze stuurt haar black beauty over de moeilijkste passen
niets is haar te gek, zij is een globetrotter op twee wielen
en vrouw met heel weinig tassen
bij het bedwingen van de passen met vaak mannen op haar hielen


in haar dagelijkse werk rijd zij een gele wagen
met van die blauwe lampen op het dak
dan maak je wel eens dingen mee die aan je blijven knagen
bij thuiskomst trek je dan aan een motorpak


start je motor en je voelt de wind om je heen
vergeet alle nare dingen van de dag
samen met je blacky ben je één
je ontspant, voelt de vrijheid, op je gezicht komt weer een lach


zij doet ook mee aan de verkiezing, motorvrouw van het jaar
trots gaat ze de strijd aan met andere vrouwen
met in haar hoofd de prijs (Amerika) een nieuw land, dat vind ze niet naar
daar kun je vele mijlen onder je wielen verstouwen


lieverd ik en vele anderen gunnen jou dat genot en die prijs
een nieuw avontuur andere omgeving een prachtig land
je begeeft je daar niet op glad ijs
als je de borden in de gaten houd IMPORTANT


je verdiend die mooie droom
als eerlijke oprechte Fries hoop ik de uitspraak te kunnen doen
en zonder schroom
met een dikke zoen




it giet oan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten