vrijdag 24 februari 2012

Naar de beurs op de motor....

Vandaag maar even een belletje naar Apeldoorn om de motor weer in de verzekering te zetten.
Het weerbericht via de KNMV app was opperbest dus wat let je dan om weer te gaan rijden.
Hoe kan het verkeren dat er afgelopen maandag nog een dikke plak ijzel was te vinden op de binnenwegen en nu is het heerlijk al 11,5 graad?

Maar wat maakt het uit.....we rijden weer!

Uiteindelijk een stuk binnendoor gereden en na Den Bosch het laatste gedeelte ff de snelweg.
Aangekomen bij de hoofdingang mocht ik mijn motor recht voor de deur neerzetten.
Wat een ereplaats!
Meteen toen ik mijn helm afdeed werd ik door hele groepen mannen herkent en zij vroegen of ik met ze op de motor wou.
Uiteraard heb ik daarin toegestemd. Waarom? Omdat ik ze dan in ieder geval kon vragen waarom hun vriendinnen of vrouwen er niet bij waren.
Heb uitgelegd wat het doel is en de volgende keer gaan de dames gewoon lekker mee werd plechtig beloofd, want de hint dat als de dames ook verknocht raken aan het motorrijden, de mannen dan vanzelf vaker weg kunnen om hun hobby te beoefenen, hadden ze nog nooit zo opgepikt.
Ze bedankten me voor de tip.
Dus wellicht dat er een kentering gaat ontstaan. Wie zal het zeggen.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten