donderdag 16 februari 2012

The friday before.......

Nog een weekendje en dan is het zover....
Althans .... de bekendmaking van de verkiezing Motorvrouw van het jaar.
Eindelijk zal bekend zijn wie van ons vijven het zal gaan worden.
Ik gun het iedereen! En wil dan ook iedereen succes wensen en in ieder geval goede zin en perfecte ingevingen voor het vervolg van het jaar.
Zaterdag mogen we eindelijk lezen wat Marcel Frost ervaren heeft tijdens ons Cartagena avontuur want dan verschijnt de motorbeursspecial in de Telegraaf.

Maar als ik zeg: nog een weekendje dan is het zo ver...dat geldt voor ons brabantse land beslist niet!
Morgenmiddag is het hier al zo ver. Dan barst het carnaval los in zijn volle glorie.
Het eerste festijn is drie uurkes vurraf van omroep Brabant.
Onze halve dienst gaat daar naar toe als de Blueband en zal pas woensdag weer enigszins op de been zijn.
Vandaar dat het nog een hele klus was om aanstaande maandag aanwezig te zijn bij de bekendmaking van de verkiezing.
De kers op dit geheel  is toch wel de uitnodiging om met ons vijven live op Nederland 1 om 11.00 uur te mogen verschijnen bij Koffiemax met Myrna Goossen. En ja, ik zal het zelf wel zeggen...voor mij is het niet vreemd bij een omroepvereniging voor mensen van 50 jaar en ouder te verschijnen. Ik behoor per slot al bij die groep.
Maar zoals Carolijn vandaag al een passende foto heeft geplaatst in haar blog.....je bent echt nooit te oud om motor te rijden.
Mijn planning is in ieder geval dat ik ipv 35 jaar motorrijden - het zeker 50 jaar wil volhouden en waar mogelijk wil ik zelfs een gooi doen naar de 65 jaar rijden.
Ik ga er gewoon vanuit dat me dat gegund is!
Positief voordenken, dan lukt alles!




2 opmerkingen:

  1. en Marcel, die zal blij zijn Corine dat jij die foto van hem zo centraal in het middenpunt plaatst..-not- maar het staat hem goed :) benieuwd naar het artikel in de Telegraaf. Zal wel een hoop #sensatie zijn ;) ha ha grts Carolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je alvast veel succes voor de uitslag. Wat mij betreft mag jij het worden. En dat terwijl ik toch aardig wat jonger ben nog. Vind alle meiden wel leuk eigenlijk, maar toch. Ik duim voor je!

    Groetjes mede-bb-er,

    Ellea

    BeantwoordenVerwijderen