maandag 6 februari 2012

Radio Veronica, interview door Rick van Velthuysen

Vanmorgen ging om 03.45 uur de wekker. Lekker ff doezen en om 4.30 staat Heleen voor de deur.
Samen met Silvia van MOTOMODA www.motomoda.nl vertrekken we naar Naarden.
Met anderhalf uur rijden kunnen we er zijn dus een marge van een half uurtje moet voldoende zijn. Je weet per slot maar nooit wat het verkeer doet....en het weer met deze temperaturen....
Onderweg toch wel wat auto's in de sloot zien liggen van de gladheid.
Het was vannacht dan ook 16 graden onder nul geweest.

Al met al staan we om 06.15 uur klappertandend bij Radio Veronica voor de deur. De mannen van het programma Rick in de morgen staan verbaasd te kijken dat we zo vroeg zijn.....tja...een brabants kwartiertje kan je niet maken voor iets officieels als dit. Dus nu een keer lekker op tijd.
We worden met koffie verwelkomd en we mogen meteen in de studio plaatsnemen en meeluisteren en de sfeer in ons opnemen.
Beetje onwennig, alhoewel dat het bij mij meteen een meldkamergevoel geeft. Een batterij beeldschermen waar Rick van Velthuysen achter zit, de anderen die continu bezig zijn met nieuwsvergaring en fileleed. Erg interessant om een radioprogramma "in actie"  te zien.

Uiteindelijk is het om 07.45 dan zover dat ik mag plaatsnemen achter de microfoon en aangezien ik al wat flink op zijn brabants had gekletst was het nieuwe er redelijk vanaf voor de mannen en konden ze zich enigszins inhouden.....ghi

Rick was een lekker relekste gast van bijna mijn leeftijd, alhoewel hij dat moeilijk kon toegeven. Hij was ook nog van de periode "zendschip" Veronica..........te beluisteren via een transistor radio op de AM golf.....
Kortom, het was een unieke ervaring die ik op mijn afvinklijstje erbij kan zetten en zal het nooit vergeten!
Tv gebeurd me wel vaker in mijn werk maar deze aandacht was zo specifiek voor mij, terwijl ik het liever voor de meiden heb die zitten te twijfelen of ze uberhaupt eens mee willen rijden achterop een motor of zelf willen gaan rijden.
Ik hoop dat de ontspannen sfeer in het interview ertoe bijdraagt dat iemand gaat zeggen: " ik probeer het gewoon eens!"
Al is het maar achterop dames, je zult merken dat je dat meteen een super ervaring vindt en als die in de pocket is dan ga je vanzelf voorop!






En om af te sluiten dank ik de organisatie van de Motorbeurs dat deze mogelijkheden allemaal op mijn pad mogen komen en zoals ze al gemerkt hebben klets ik eigenlijk van nature altijd al over motorrijden tegen Jan en alleman en heb zo al heel wat mensen tot deze prachtige hobby om weten te praten.
Voordat ik ooit zelf eens stop met rijden heb ik wel een voetbalstadion gevuld met enthousiastelingen!

Stemmen kan ook nog steeds o.a. op :

http://www.radioveronica.nl/special/motorvrouw-van-het-jaar-2012

WWW.motorbeursutrecht.nl/motorvrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten